Şafak Sezer Kimdir

Şafak Sezer hakkında her türlü bilgiler bulabileceğiniz Şafak Sezer Fan Blogunu ziyaret edebilirsiniz.
Şafak Sezer resimleri, Şafak Sezer filmleri, dizileri hemen hepsi safaksezer.org sitesinde.
Şafak Sezer Kimdir?



Şafak Sezer hakkında bilgiler bulabileceğiniz bu yazıda ünlü oyuncunun hayatına kısaca bir göz atacağız. Babasının adı Polat Sezer'dir. Babası öldükten sonra oyuncuyla ablası ilgilenmek zorunda kalmıştır. Şafak Sezer için ablası çok yardım etti. Erzincanlı oyuncu bugün günümüzde televizyon ekranlarının en usta oyuncularından biri haline geldi. 1989 yılında Ankara Halk Tiyatrosu'nda Haldun Taner Oktay Kara ve Taylan Velioğlu ile ilk olarak sahneye çıktığını biliyoruz. Ankara Halk Tiyatrosu'nda ‘Devri Yalan’, ‘Başımızda Pak Bulut’, ‘Sen Bu Seçimi Unut’, ‘Saddam'ı Kim Öptü’, ‘Şirinler’, ‘Edi Büdü’ ve ‘Uzaylı Arif’ adlı oyunlar ile Ankara Ekin Tiyatrosu'nda ise ‘Biz Bu İhtilali Niye Yaptık’, ‘Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz’ adlı oyunlar ile seyirci karşısına çıktı. Dario Fo'nun ‘Yüzsüz’ adlı oyunundan sonra Dokuz Eylül Üniversitesi'nin çektiği ‘Bir Düğün Masalı’ adlı filmde rol alan sanatçının yer aldığı televizyon dizileri: ‘Televizyon Çocuğu’, ‘Sıdıka’, ‘Baskül Ailesi’, ‘Dostlar Pasajı’, ‘Şafak Vakti’ ve ‘Reyting Hamdi’... ‘Üçlü Oyun’ filminden sonra sanatçı ‘Vizontele’ için kamera karşısına geçti. Alemin Kıralı Aslan ve Türk Malı dizilerinde oynadı. Daha sonra da Turkfilmi adlı yapım şirketinin ilk filmi olan Rus Gelin'de Zeki Alasya, Kaan Boztepe ve Metin Akpınar'la birlikte rol aldı. Ünlü olduğunu kendisi de bu tarihte hissetmiş olmalı ki; kariyerine kariyer kattığı tarihe geldi. 2007 onun ün sahibi olduğu yıldı. Ünlü komedyen Şafak Sezer’in bugünkü ününe kavuşmasında, rahmetli şovmen Boran Kaya’nın sunduğu “iner misin çıkar mısın” yarışmasının rolü büyüktür. Zira o dönemin en beğenilen yarışma programlarından biri olan “iner misin çıkar mısın” da Şafak Sezer birinci olmuştur. Çoğu filmde başarılı oyunculuk gerçekleştirmiştir.



safak sezer fan

Şafak Sezer filmlerinde göze çarpan en etkin unsurlar, filmin akışında konu bütünlüğünü hemen heryerden çıkartabilirsiniz, bu sayede filmi göz ucuyla izleseniz dahi filmden zevk alırsınız. Gülmek için izlemek Şafak Sezer izlemekle olur. Şafak Sezer'in hayran kitlesi için bir Fan açılmış; safaksezer.org adresi ile hayranlığınızı Şafak Sezer'e ifade etmeniz mümkün!
Şafak Sezer biyografisini yukarı da okudunuz, başarıları, oynadığı diziler ve filmler bunun haricinde de reklam alanında da pek çok başarısıyla Türk Televizyon tarihinin başarılı isimleri arasında yerini alan oyuncu medyatik olaylardan uzak halde işini yapmaya gayret gösteriyor. Umarız bundan sonraki hayatında da pek çok başarıya imza atacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Gitar Öğrenmek

Ben de zamanında sizin gibi gitara merak salmış bir gencim. Üniversite 1. sınıfın iinci döneminde gittim 40 liralık bir gitar aldım o zaman eve çıktık öğrenci evi işte bilirsiniz. İnternetten falan öğrenirim ben diyerek aldım. Harbiden öyle oldu bir gün iki gün derken gitarı çalmaya başladım hiç nota ezberlemedim ama akorları ezberledim. Kolay çalınabilecek önce ritim atarak sonrada arpej çekerek çalmayı öğrendim. Evde herkes gitarı kesildi başımıza ama öğrendim nihayetinde. Bu süre de inanmazsınız biliyorum ama gercekten bir haftadan daha kısa sürede oldu. Ben bile inanamadım böyle internetten videolarla izleyerek öğrenebileceğime ama hep istek vardı zaten isteyerek öğrenirim diyerek oldu. Çok kısa sürede öğrendiğim için mutluyum. Umarım sizde isterseniz öğrenirsiniz.