BEŞOĞLU İNŞAAT YAPI




İnşaat sektörü kentleşmenin getirdiği avantajlar sayesinde gelişim içerisindedir. Bu gelişimden anlayacağımız; modern mimarinin ve şehirlerin ve kaliteli hizmetin sunuluş biçimidir. Çok sayıda inşaat şirketi günümüzde yollar, köprüler, binalar yaparak hizmet vermektedir. Türkiye'de de öncü konumda olan hizmetini ve kalitesini kanıtlamış çok sayıda şirket vardır. Beşoğlu İnşaat Yapı bu firmalardan biridir.




Beşoğlu İnşaat Yapı; Endüstri Zemin Kaplama Uygulamaları, Epoksi Zemin İnşaası, Bina Güçlendirme Çalışmaları, Epoksi Boyama, Beton Döküm İşleri gibi pek çok inşaat mimarisi alanında yeni teknolojilerle hizmet veren kaliteli bir kuruluştur.

Beşoğlu İnşaat Nasıl Tanımlanır?
"Üstlendiği görevleri kalite ve uygulama süresi açısından üstün başarı ile yürüten bir işletme olma özelliğimizi korurken, çalıştığımız ülkelerin ekonomilerine katkımızı sürekli olarak arttırmak; müşterileri tarafından katılımı istenilen bir şirket olmak; girişimlerinden makul bir kar marjı elde etmeyi sürdürmek; ve çalışanlarının parçası olmaktan gurur duyacağı bir şirket olmak Beşoğlu Yapı ve Muhendislik firmasının misyonudur.
Beşoğlu İnşaat Yapı alanında uzman bir kadro ile Bina Güçlendirme uygulamaları yaparken Güçlendirme sektöründe çok iyi yerler edinmiştir.
Zemin Kaplamaları alanındada hizmet veren Beşoğlu firması Epoksi Zemin Kaplama uygulamasını titizlikle yapmaktadır. Ayrıca Kaba İnşaat ve Kaba Yapı Kat Şapı uygulamalrıda yapmaktadır."
Çok sayıda kalite belgesine sahip firmanın, günümüze değin vermiş olduğu hizmetler doğrultusunda kalitesini ortaya koyan özellikleri vardır. İnşaat denildiğinde mühendislik sanatını temel olarak kabul eden bir anlayış çerçevesinde dünyayı değiştirecek en iyi çalışmalarla ülkemizde öncü konumda hizmet veren bir firmadır. Hizmetleri arasında tarihi eser güçlendirme çalışmalarından tutunda zemin düzenleme ve döşemeye kadar hemen her alanda uygulama çalışmaları mevcuttur. Firmanın resmi websitesini ziyaret ederek, kalite belgelerini görüntüleyebilir ve katalog incelemelerini yapabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Gitar Öğrenmek

Ben de zamanında sizin gibi gitara merak salmış bir gencim. Üniversite 1. sınıfın iinci döneminde gittim 40 liralık bir gitar aldım o zaman eve çıktık öğrenci evi işte bilirsiniz. İnternetten falan öğrenirim ben diyerek aldım. Harbiden öyle oldu bir gün iki gün derken gitarı çalmaya başladım hiç nota ezberlemedim ama akorları ezberledim. Kolay çalınabilecek önce ritim atarak sonrada arpej çekerek çalmayı öğrendim. Evde herkes gitarı kesildi başımıza ama öğrendim nihayetinde. Bu süre de inanmazsınız biliyorum ama gercekten bir haftadan daha kısa sürede oldu. Ben bile inanamadım böyle internetten videolarla izleyerek öğrenebileceğime ama hep istek vardı zaten isteyerek öğrenirim diyerek oldu. Çok kısa sürede öğrendiğim için mutluyum. Umarım sizde isterseniz öğrenirsiniz.