Antalya Akvaryum





İstanbul Akvaryum SOSYAL MEDYA 'da da sizlerle !



Facebook'da*5000. Takipçimize ÇİFT KİŞİLİK *BİLET hediye !



Sosyal Medya Adreslerimiz :







Türkiye'nin en büyük akvaryumu İstanbul Akvaryum yeni reklam filmi ile sizlerle buluştu.



TTNET için çekilen filmde Şener ŞEN'in başrolünü oynadığı reklam filmi İSTANBUL AKVARYUMDA çekilmiştir.



İstanbul Akvaryum yerli ve yabancı turistlerin ziyaret edebileceği İstanbul / FLORYA 'da açılmış bir Tematik AKVARYUM'dur.



Antalya Akvaryum severler'de İstranbul akvaryum'u ziyaret etmektedirler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Gitar Öğrenmek

Ben de zamanında sizin gibi gitara merak salmış bir gencim. Üniversite 1. sınıfın iinci döneminde gittim 40 liralık bir gitar aldım o zaman eve çıktık öğrenci evi işte bilirsiniz. İnternetten falan öğrenirim ben diyerek aldım. Harbiden öyle oldu bir gün iki gün derken gitarı çalmaya başladım hiç nota ezberlemedim ama akorları ezberledim. Kolay çalınabilecek önce ritim atarak sonrada arpej çekerek çalmayı öğrendim. Evde herkes gitarı kesildi başımıza ama öğrendim nihayetinde. Bu süre de inanmazsınız biliyorum ama gercekten bir haftadan daha kısa sürede oldu. Ben bile inanamadım böyle internetten videolarla izleyerek öğrenebileceğime ama hep istek vardı zaten isteyerek öğrenirim diyerek oldu. Çok kısa sürede öğrendiğim için mutluyum. Umarım sizde isterseniz öğrenirsiniz.