Blog Aç - Websitem.info

Blog açmak istiyorum diyorsanız size önerebileceğimiz bir site: websitem.info


ucretsiz-site-kur

Bedava blog sitesi açmak için blogculara hizmet veren, kaliteli bir blog servisi, blogger ya da wordpress gibi ücretsiz blog sağlayan Türkçe kaliteli blog servisi pek çok avantajlarda sunuyor. Ücretsiz kayıt olmak çok kolay. .websitem.info uzantılı kaliteli bir domaine sahip olmak için hemen siz de bir blog açıp deneyin. Gelişmiş SEO özellikli blog arıyorsanız tam size göre, yazdığınız yazılar özgünolduğu müddetçe ilk başlarda 2 gün sonrasında 1 ve daha sonraki sürelerde bu indexlenme hızı ilk yayın dakikalarına kadar ulaşıyor. Çok sayıda tema ve gelişmiş eklentileri sayesinde blog keyfi yaşamak isteyenlere en güzel önerimiz bu siteden blogunuzu açmanız. Açtığınız bloglar hergecengün özenle geliştiriliyor. Websitem.info SEO ekibi sayesinde blogunuz hergeçen gün ilk sıralara doğru çıkartılıyor. Ücretsiz SEO hizmeti sağlanıyor.

Forumlar ve gruplar sayesinde isteklerinizi rahatlıkla paylaşabildiğiniz gelişmişbir blog servisi. Websitem.info sitesinin sizlere sunduğu en büyük avantajlardan biri de sosyal paylaşım olanakları, tamamen sosyal bir site amacıyla Türkiye'de blogculuğu geliştirmeye çalışıyor. Pek çok blog sitesi var ama artık bunlar arasında en güzel blog sitesi Websitem.info sitesi. Ücretsiz blog açmak için acele edin en güzel adresi siz kapın!
Kişisel ya da kurumsal websiteleri yapabileceğiniz bu site tamamen ücretsiz ve reklamsız. Ayrıca kendi reklamlarınızı da yayınlayıp para kazanabiliyorsunuz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Gitar Öğrenmek

Ben de zamanında sizin gibi gitara merak salmış bir gencim. Üniversite 1. sınıfın iinci döneminde gittim 40 liralık bir gitar aldım o zaman eve çıktık öğrenci evi işte bilirsiniz. İnternetten falan öğrenirim ben diyerek aldım. Harbiden öyle oldu bir gün iki gün derken gitarı çalmaya başladım hiç nota ezberlemedim ama akorları ezberledim. Kolay çalınabilecek önce ritim atarak sonrada arpej çekerek çalmayı öğrendim. Evde herkes gitarı kesildi başımıza ama öğrendim nihayetinde. Bu süre de inanmazsınız biliyorum ama gercekten bir haftadan daha kısa sürede oldu. Ben bile inanamadım böyle internetten videolarla izleyerek öğrenebileceğime ama hep istek vardı zaten isteyerek öğrenirim diyerek oldu. Çok kısa sürede öğrendiğim için mutluyum. Umarım sizde isterseniz öğrenirsiniz.