Çanakkale Rehberi

Türkiye'nin efsaneleşmiş kenti Çanakkale hakkında en kapsamlı bilgilere ulaşabileceğiniz, güncel içerikli Çanakkale İl Rehberi, Çanakkale Portalı: http://www.canakkaletr.com/ sizin yardımınıza koşacak en kapsamlı kaynak niteliğinde! Yıllardır Türkiye'yi Türkiye olarak tanıtan, Türk insanının ana karakterini doğurduğu bu topraklar sayesinde Türkiye kurtuluşa ermiş ve yurt tamamen işgalden temizlenmişti. Atatürk ve askerlerinin Çanakkale'de yazdıkları destan tarihi bile hayret düşürmüştü! Koca Seyitler, Anzaklı Ömerler...
Çanakkale tarihi değerlerinin yanı sıra jeopolitik ve doğal güzellikleri sayesinde de ülkemizde etkili bir kenttir. Küçük bir il ama ülkemize kattığı değerler açısından da oldukça önemli bir kenttir. Çanakkale 11 ilçeden oluşmaktadır: Ayvacık, Bayramiç, Biga, Bozcaada, Çan, Eceabat, Ezine, Gelibolu, İmroz, Lapseki, Yenice.









Çanakkale İl Haritası

Tarihin izlerinin taşındığı bu ilde pek çok şehitlik, müze ve gezilecek mekanlar vardır. Çanakkale 1915 yılında o kara günleri yaşamış en gazi illerimizdendir. Çanaktır, geçilememiştir! Her yıl; 18 Mart tarihi Çanakkale'nin kurtuluş yılıdır. İnsanlarıyla ve etnik özellikleriyle harika bir il, Çanakkale Belediyesi'nin üstün katkılarıyla da daha da güzelleşecektir. Deniz otobüsü ile de Çanakkale'nin gezilmesi oldukça kolaylaştırılmıştır. İlde karşıdan karşıya geçilerek her iki yakada da gezi yapılabiliyor. Her yıl bazı okullar öğrencilerin tarihine bakışını canlandırmak için Çanakkale'ye gezi düzenlemektedir. Çanakkale otel bakımından, pansiyon bakımından yaz ve kış mevsimlerinde oldukça yoğun olarak hizmet veren illerimizdendir. Turizm alanına katkısı oldukça fazladır. Haricen Çanakkale turları da yapılmaktadır. Ulusoy, Metro gibi ulaşım firmaları sayesinde Çanakkale'ye mutlaka gelip, görmelisiniz, gelmişseniz birkez daha o atmosferde o yılları gözlerinizde canlandırmalısınız. Bozcaada bir ada ilçesi, gezip görmek isteyenlerde bu bağlantıdan bilgi alabilirler.

Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Türkiye'nin sayılı üniversitelerindendir, Çanakkale'nin eğitim hayatımıza sunduğu pekçok güzellik vardır. Hatta en önemlisi milli bilinç algısını öğrencilere aşılayan bir il niteliğinde olmasıdır. Çanakkale 18 Mart Üniversitesi yerleşkesi ile ilgili ya da üniversite hakkında diğer detaylarla ilgili, bilgiler, fotoğraflar alabilirsiniz. Çanakkale'de üniversite öğrencilerinin ihtiyaçlarını karşılayacak pek çok mekan ve aktivite bulunmaktadır. Üniversiteli öğrenciler için yurt imkanları oldukça geniştir. Üniversite tercihinizde Çanakkale 18 Mart Üniversitesi'ni mutlaka yazmalısınız. Çanakkale Devlet Yurtları en güzel şekilde hizmet sunmaktadır. Çanakkale'ye ulaşım konusunda pek çok alternatif vardır. İster karayoluyla istersenizde uçakla seyahat edebiliyorsunuz. Çanakkale İl Rehberi sitesinde Çanakkale Uçak Seferleri saatleri hakkında kapsamlı bilgiler edinebilirsiniz. Tüm detayları rehber siteden alabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Gitar Öğrenmek

Ben de zamanında sizin gibi gitara merak salmış bir gencim. Üniversite 1. sınıfın iinci döneminde gittim 40 liralık bir gitar aldım o zaman eve çıktık öğrenci evi işte bilirsiniz. İnternetten falan öğrenirim ben diyerek aldım. Harbiden öyle oldu bir gün iki gün derken gitarı çalmaya başladım hiç nota ezberlemedim ama akorları ezberledim. Kolay çalınabilecek önce ritim atarak sonrada arpej çekerek çalmayı öğrendim. Evde herkes gitarı kesildi başımıza ama öğrendim nihayetinde. Bu süre de inanmazsınız biliyorum ama gercekten bir haftadan daha kısa sürede oldu. Ben bile inanamadım böyle internetten videolarla izleyerek öğrenebileceğime ama hep istek vardı zaten isteyerek öğrenirim diyerek oldu. Çok kısa sürede öğrendiğim için mutluyum. Umarım sizde isterseniz öğrenirsiniz.