Chatroulette Omegle Sibersahne.org Sohbet

sibersahne.org sohbet, odeviyap.com chatroulette, omegle sohbet
sibersahneorg-sohbet-chatroulette_06.html
Sibersahne.org sohbet ile ilgili yazılar ve son zamanlarda seo yarışmaları artış gösteriyor. chatroulette, omegle Sibersahne.org, yine siz değerli sohbetseverleri birarada topluyor.Özellikle bu yıl chatroulette ve omegle alanında sunduğu " kameralı sohbet " servisleri binlerce sohbetçi insanları bir araya getiriyor.Son günlerde yine yapılan bir değişiklik ile birden fazla kameralı sohbet seçeneği aktif durumda.Böylelikle kullanıcılar beğendikleri sohbet odalarında devamlı sohbete bağlanabiliyorlar.

Yine şuanda yapımı devam eden bir sistem ile yakın zaman içerisinde yeni bir panel olarak sibersahne.org kendi sohbet ağını oluşturmayı hefedliyor.Bu servis içerisinde, ahlak dışı görüntüleri kullanıcılar şikayet edebilecekler.Report butonu sayesinde şikayet edilen ahlaksız görüntü sergileyen kullanıcılar sistem üzerinden banlanacaklar.Bu şekilde ahlaksız görüntüye karşı kişilere daha etik sohbet imkanı sunulacak.

Web tabanlı sohbet ağıda şuanda geliştirilmektedir.IRC ağırlıklı çalışan bu sohbet ağı içinde yenilikler düşünülüyor.Mirc adı verilen sohbet programlarını yenileme ve geliştirme aşamasına girmiş bulunmaktadır.Yakın zamanda sanırım tüm sohbet severler http://www.sibersahne.org üzerinde toplanacaktır.

İsterseniz şimdi bu kadar anlattığım sibersahne.org'un tanıtımına geçelim.Sibersahne.org'un bu sezon başlatmış olduğu 2. sibersahne makale seo yarışması şuanda başlamış durumda.Hal böyle iken bende bu yarışmaya şuanda katılmış bulunmaktayım.1. yarışmada dağıtılan 450 tl yerine bu yarışma içerisinde 750 tl ödül bulunmaktadır.Bu yüzden bu ödülün sahibi olup hayal ettiğim projemi gerçekleştirmek istiyorum.Projenden bahset dersen eğer maalesef ki bunu size anlatamam :) Yarışmada eğer ödülü kazanmazsam söz anlatırım.Neyse kısacası sizleri sibersahne sohbet ağı servisi olan omegle ve chatroulette paneline bekliyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Gitar Öğrenmek

Ben de zamanında sizin gibi gitara merak salmış bir gencim. Üniversite 1. sınıfın iinci döneminde gittim 40 liralık bir gitar aldım o zaman eve çıktık öğrenci evi işte bilirsiniz. İnternetten falan öğrenirim ben diyerek aldım. Harbiden öyle oldu bir gün iki gün derken gitarı çalmaya başladım hiç nota ezberlemedim ama akorları ezberledim. Kolay çalınabilecek önce ritim atarak sonrada arpej çekerek çalmayı öğrendim. Evde herkes gitarı kesildi başımıza ama öğrendim nihayetinde. Bu süre de inanmazsınız biliyorum ama gercekten bir haftadan daha kısa sürede oldu. Ben bile inanamadım böyle internetten videolarla izleyerek öğrenebileceğime ama hep istek vardı zaten isteyerek öğrenirim diyerek oldu. Çok kısa sürede öğrendiğim için mutluyum. Umarım sizde isterseniz öğrenirsiniz.